معلومات الاستخدام لذوي الاحتياجات الخاصةتخطي إلى المحتوى الرئيسي
عيشوا أجواء أكتوبر فست على متن الطائرة مع أطعمة ومشروبات خاصة في الرحلات بين ألمانيا ودبي. مع انطلاق أكبر مهرجان شعبي على مستوى العالم في مدينة ميونيخ، يمكنكم الانضمام إلى نسختنا من المهرجان في الفترة من 21 سبتمبر إلى 6 أكتوبر.

أجواء أكتوبر فست في الصالون الجوي على متن الطائرة A380

احتفلوا بأكتوبر فست على الطريقة الألمانية في الصالون الجوي على متن طائراتنا من طراز A380 في الرحلات بين ألمانيا ودبي. استمتعوا بكعكة الزنجبيل على شكل قلب بطعمها الحلو والحار التي تقدم في مهرجان أكتوبر فست، ولا تفوتوا فرصة تذوق المخبوزات المملحة اللينة وخبز الكيزر فضلا عن باقة مختارة من اللحوم الباردة والمعجنات الألمانية.

Taste a celebratory feast in the skies

Tuck into our traditional leberkäse, a rich beef and chicken meatloaf served with sauerkraut, a potato and red radish salad or mashed potatoes. In First Class, you can also savour apple strudel with vanilla sauce for dessert and a sweet gingerbread biscuit heart to take along with you. In Business Class and Economy Class, cap your meal off with our German cream cake with almonds, honey and a redcurrant compote. 

What is Oktoberfest?

The longest wedding reception ever, the first Oktoberfest was held in 1810 to celebrate the marriage of Bavarian Crown Prince Ludwig to Princess Therese of Saxony‑Hildburghausen. The royal family invited all the citizens of Munich to join in the festivities – because as they say, the more the merrier. The celebration lasted five days with contests, games, food and drinks.
قد تختلف المنتجات والخدمات الموضحة على هذا الموقع حسب المسار والطائرة، كما يمكن أن يخضع نوع الطائرة للتغيير في أي وقت تبعا لمتطلبات تشغيلية.